Maatregelen ABR Kantoorinrichting in verband met het nieuwe Coronavirus (COVID-19)

De ontwikkelingen rondom het nieuwe Coronavirus veroorzaken momenteel onzekerheid en onbeantwoorde vragen. Wij informeren u graag over het beleid van ons bedrijf om u in de komende tijd zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn;

Ons personeel volgt de richtlijnen van het RIVM.

Maatregelen Showroom:

Vanaf maandag 25 mei is onze showroom op afspraak te bezichtigen

Wij volgen de regels en richtlijnen van het RIVM voor de veiligheid van u en onze medewerkers.

Tel: 070 395 05 05

Mail: info@abr-nl.nl

Maatregelen bij Afhalen:

U Heeft een bestelling geplaatst voor afhalen.

Maak eerst een afspraak met ons via de telefoon of mail, wij zullen ervoor zorgen dat de bestelling beneden voor u klaar staat.

Wij hebben in onze winkel extra hygiënemaatregelen getroffen.

geen handen schudden;
minimaal 1,5 meter afstand houden

Heeft u vragen u kunt altijd bellen of mailen.

Tel: 070 395 05 05

Mail: info@abr-nl.nl

Maatregelen bij Afleveren/monteren:

U heeft een bestelling geplaatst voor afleveren.

Zijn er hygiënische maatregelen rondom het afleveren?

Ja, uiteraard nemen we gepaste maatregelen. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers houden onze bezorgers momenteel 1,5 meter afstand.

Momenteel leveren we af tot aan de voordeur van jouw huis/kantoor.

Ondertekenen bij ontvangst met eigen pen

Graag verzoeken wij uw om eigen pen te gebruiken voor het ondertekenen van de ontvangst.

Monteren

Bureautafels monteren we tijdelijk niet meer. Dit doen we voor de veiligheid van jou én onze bezorgers. Je kunt ze wel nog steeds bestellen en we komen ze ook afleveren voor de deur.

Heeft u vragen u kunt altijd bellen of mailen.

Tel: 070 395 05 05

Mail: info@abr-nl.nl